dijous, 16 de maig del 2013

Premi LIEBSTER AWARD

Ja fa uns dies, la Dolors del blog Hi ha bruixes a la cuina  em va nominar per al premi LIEBSTER award. Gràcies Dolors!.




Sempre fa il·lusió rebre un premi. A més, com diu la Dolors, aquests premis encadenats (tot i que ens donen una mica de feina) ens permeten donar a conèixer els blogs que ens agraden i alhora crear llaços virtuals.

Aquest premi requereix respondre una enquesta i nominar 15 blogs i deixar-los la nostra enquesta.

Aquestes són les preguntes que m'ha deixat la Dolors:

 
1. Cuinar és per mi...
     Una manera de gaudir i relaxar-me.

2. Mai cuino sense...
   Posar-me el davantal, per si de cas...
 
3. La recepta que sempre em treu d'un mal pas és...
   Un arròs
 
4. Aquell plat o postres que us encanta però no us atreviu a fer...
   La pasta de full, però espero que algun dia m'animaré a fer-la
5. La recepta que al fer-la us ajuda a desconnectar és...
   Qualsevol pastís
 
6. Per a qui cuineu amb més ganes que mai?
   Per als de casa, sobretot quan celebrem alguna cosa
7. Dolç o salat?
   Dolç

8. Cuina tradicional o de mercat?
    Una mica de tot
9. La millor experiència culinària que heu tingut fins ara és...
   Qualsevol plat que he fet per primer cop i que ha agradat
10. Un aliment que no us agrada gens és...
 En general m'agrada tot, però no suporto els dolços massa empalagosos

 
 Aquests són els blogs a qui jo vull donar el premi:

     trossets de cuina
 
I aquestes són les preguntes que heu de respondre:
 
1. Vaig començar el blog perquè...
2. Per a mí, un estri imprescindible a la cuina és...
3. Un ingredient que no pot faltar a la meva cuina 
4. Dolç o salat?...
5. El plat que més m'agrada cuinar és...
6. El plat que millor em surt és...
7. Un llibre de cuina...
8. Un restaurant...

 Una abraçada a tots!




5 comentaris:

  1. Primer de tot, enhorabona pel premi, t'ho tens ben merescut, de debò! I en segon lloc, gràcies per l'atorgament!
    Continuem fent meravelles a la cuina!!!!

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats pel premi! M'ha fet moltíssima il·lusió que pensessis en el meu blog! :D
    Petonets ^^

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Marta. Sempre agrada que pensin en el meu blog. Jo no acostumo a participar als premis, però et deixo les meves respostes, perquè així ens coneixem una mica més entre tots. Et diré:
    Vaig començar el blog perquè les filles ja no vivien a casa i els pares ja no hi eren, em va servir per omplir el temps que em quedava (ara ja torno estar ocupada: tinc néts). Un estri imprescindible el forn! L'ingredient que no em pot faltar l'oli d'oliva. Sóc més de salats, encara que quan l'ànima ho demana un dolç va bé. M'agrada cuinar un bon fricandó i que també és el que millor em surt. Un llibre de cuina? En tinc molts i no sabria quin triar: em quedaria amb un de Carme Ruscalleda. Un restaurant: també el de la Carme Ruscalleda.
    Una abraçada i ànims amb el blog, que tot és començar.
    Bon diumenge,
    Nani

    ResponElimina
  4. Gràcies Marta! Quina il·lusió que hagis pensat en La vie en dolç!!! Una abraçada

    ResponElimina
  5. Enhorabona pel premi i moltes gràcies per haver pensat en mi.
    He vist l'arròs amb ceps i he llegit que has fet molts pots de camagrocs, quina sort!!!

    ResponElimina